12. Luukku

 
Huomentapäivää taas vaihteeksi. Tänään mun piti kirjottaa postaus mun päivästä. Mutta sattuneesta syystä en ollut koulussa, koska oon
sairas joten tää ei ny oo mikää normipäivä. Mut tein ny kummiski.
Let´s see it !
 
Aamu lähti kivasti liikkeelle mukillisellä teetä. Muuta mä en sit syönykää.
Ton kupin mä sain muuten joskus mun kaverilta ;3
Taustalla soi tottakai rakas YleX päivän avaukseksi!
Samalla katselin kahden pikkuveljen touhuja, kun ne väsäsivät itselleen
aamupalaa. Johannes on  nii sulonen pikkumies<3
 
 
 
 
Tän päivän asuks vetäsin päälleni vaa villasukat ja jotkut 8-luokan aikaset
lissujegginsit.. joita en muuten enää pidä mutta kivan rennot näin sairaana,
kun en mun mustia tanssihousuja enkä Puman housuja löytäny.
Hihii.. äiti osti mulle Fazerin suklaakalenterin.. nams <3
 
Päivä meni taas musiikkia kuunnellessa..
 
.. ja Facebook-ystäväni kanssa ..

 
 
Hei jee mä pelasin jtn Angry Birdsiiki päivällä..
Eipä ollu muutakaa tekemistä. Ja eno sentää lupas 50e.. mut ei onnistu.
 
Katselin dvd:ltä ikivanhoja Salkkareita.. oi Saku ja Miia <3
Ja AKIII!

Sit tuijotin Serranon Perhettä seuraavat kolme ja puol tuntii..
Mun rakkaussarja <3 Espanjaa.. uhah
 
Mjoo soittelin mä kitarallaki Nickelbackii..
Mut toi mun kitara on nii surkee ja se ei pysy virees parii minuuttii kauempaa.
Tahon uuden rakkaan.
 
Vetäsin sit itteni ylös ja kirjotin hutastun kirjotelman englannin kurssille.
Kun aiheena on vapaa-aika? Mistä mä muka voisin kirjottaa?
Ei mulla oo mtn elämää. Hip Hoppiki loppu.
Siinä samalla katoin äitin kanssa Viidakkoperhettä.
Se on ihana  sarja (:
Lopulta katoin vielä Salkkarit.. jeejee.
 
 
 
Siinä teille Serranoo !
 
P.s. 17.pv joku psykologijuttusille TUUPALALLE. Terkkari lähetti mut sinne.
Mä joudun menee yläasteelle. Eiii näin..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla