Luukku 2.

 
Tänään puhumme aiheesta nimeltä: Minun lempibändini!
Esittelyssä siis kaikkien aikojen parhaat bändi by Roosa.
Ja nehän ovat tetysti.. tätätätätäättääää *rumpujen pärinää*
Avenged Sevenfold
Hollywood Undead
Nickelback
JA
Three Days Grace
 
 
 
Avenged Sevenfold eli A7x on vain yksinkertaisesti parhautta!
Kukaan - ei kukaan - voi väittä sitä huonoksi. (ja silti 12-vuotias pikkuveljeni alkaa heti raivoamaan, kun kuutenelen sitä)
A7x:ällä ei oo huonoja biisejä, mutta ´So Far Away´on yks niistä parhaista. Mulla ei ole päivääkään, ettei Avenged Sevenfold soisi huoneessani. Kiitokset rakkaalle miehelleni, joka tämän
minun sokkeloisiin aivonystyröihin istutti.
 
 
 
Hollywood Undead - kiitos ihanan poikani Minervan hyppäsi elämääni
aika vasta, mutta silti siitä on tullut yksi mahtavimmista bändeistä mun pienessä maailmassani. Kuten äskenkin; huonoja biisejä ei yksinkertaisesti ole! Mutta tämä ´This love this hate´on jälleen yksi parhaimmistoa. Tämäkin siis kuuluu joka ikinen päivä!
Kiitos poikani!
 
 
 
Nickelback! Tämä ei varmaan mut tunteville tullut mitenkään
yllätyksenä, että nimenomaan ´Lullaby´on mun lempibiisi tältä bändiltä yhä edelleen ja yksi musiikkimaailman mahtavimmista biiseistä. Mä oon soitattanu Nickelbackii mun äidilleki ja seki on nyt sanonu, että kyllä on hyvä bändi. Soitin jopa ´When we stand together´ -biisiä vauvalle kitaralla. Mutta - tämänkin kiitos menee mun miehelle. Oikeesti musta tuntuu, et te ihmiset ootte tehny mussa samanlaista työtä musiikin puolella ku mitä noi ihme lähetyssaarnaajat yrittää toimittaa tuolla ulkomailla!
P.s. Sentää Nickelback Hartwall-areenalla 16.10.2012 !  <3
 
 
Three Days Grace on ilmestynyt kanssa mun rakkaan poikani Minervan ansiosta. Tätäkin kuuntelin pari biisiä mitäs muutakaan kuin - rakastuin! `I hate everything about you´on yks parhaimmistosta ja sitä on mahtavuutta kuunnella suuttuneena. Jota mä oon siis usein.
Mutta hyviä mahtavia biisejä kaikki!
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla