Luukku 22.

 
Harvinaisen hyvää huomenta!
Olin tänään reipas ja heräsin kahdeksalta vaikka
yleensä mua ei saa vapaalla ylös kirveelläkää.
Mutta nyt mun oli pakko - oli syy.
Mutta sitä ette saakaan tietää tässä, koska
se oli vain pelko. Eli ei ollutkaan todellista.
Hahaa - lauantaini pelastui ja elämä jatkuu.
Tänään kuitenkin aiheenamme on jouluvalmistelut.
Ja miten meillä on valmistauduttu jouluun.
 
~
~
 
Kuusi on tuotu sisään ja koristelut.
Oikesti se tuotiin kyllä jo vrm viikko sitte.
Nää on nii innokkaita.
Siinä oli kaikkee, et eka se oli liian pitkä,
sit se meinas kaatuu koko ajan ja tietteks
nytki meil on tuol salis tommoo vähä vino kuusi.
 
Joku kiva mummeli teki meille tämmöön ihanan
suklaakakun. Sen verran makeeta kummiski, ettei sitä
yhtä palaa enempää voi syödä. Iha hyvä vaa, ni säilyy.
Me ostettii tänäjouluna iha oikee kinkku!
Jes! Tätä mä oon oottanu.. mut hei..
kinkku näyttää aika rumalta tällee.
Mut onneks se maistuu täydelliselel. Sehän se pääasia.
 
Jouluvaloja on tottakai !
Nää kuvat on salista ja mun huoneesta.
 
Lahjojaki on saapunu jo postissa ihan kivasti
ja itsekin olen niitä lähetellyt ihmisille.


~
~

Tästä se joulu lähtee.. enää kaksi yötä (;
Ei meillä hirveesti näy ees, et on tulossa joulu ekä musta
tunnu ollenkaasille.
1. Se on maanantai!
2. Ei tunnu lomalle, ku ei saanu todistusta
3. En tie miks mut ei muutenkaa tunnu et ois joulu kohta
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla