Luukku 18.

 
 
Hihii. Tänään aiheena on jouluruoat !
Tällä kertaa kokosin tähän listan mun omista
lempparijouluruu´ista. Eikä siis järjestyksessä.
 
~
~
 
Perinteinen nams nams makoisa joulukinkku!
 
Laatikot on kans tottakai aika omnomn.. taino porkkanalaatikkoohan mä en
oo koskaan maistanun (allergia porkkanaa kohtaan) mutta ainakin lanttulaatikkoo
vetelen kiloittan kinkun ja muitten ruokien kanssa!
 
Joulupuuro on taivaallista.. namnam.
Ilman manteleita tietenkin. Niitäkään en saa syödä.
Okei, on meillä manteli puuros ja kun se jostain syystä sattuu aina mun
lautaselle niin mä annan sen veljelle. Nää mantelit tahtoo hypätä muuten mun lautaselle
aina ihan muuallaki, ku kotona. Vaikka joissain joulujuhlis mis on puuroo.
Aina just mulle.
 
Joululimppu on niin hyvää ja makeeta, että sitä me ollaa
ahmittu jo marraskuusta asti.
 
Joulutorttuja mä voisin ahmii vaikka pellillisen tai kaks..
Namnam. Mulla on aina joku ongelma syödä noi tähden "siivet" eka ja sit toi
paras luumuhillokohta vikana (;

Glögi on sekä hyvää että ihanan lämmintä näin
-30c tappopakkasella <3
 
JULMUST on erittäin hyvää namnam joulujuomaa.
Mua hämmästyttää miten tosi monet ei oo ikää kuulukaa tästä.
Nyt meette tänä jouluna kauppaan ja ostatte tätä jouluksi!
Ette tuu katumaan!
Ja tietysti kaikenlaiset suklaat ja suklaakonvehdit ja muut karkit!
Eihän joulu olisi joulu ilman suklata! - vai?

~
~

Joku saattaa ihmetellä, et minne mä oon unohtanu piparit.
Mutta ei - en mä niitä unohtanu oo. Mä en vaa tykkää niistä.
Ja ihmiset! Jouluun on enää 5 päivää!
Muistakaa pitää silloin hauskaa ja muistakaa:
SYÖDÄ PALJON!

Mä ainaki aijon!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla