Failauksia ja itkudraamaa


 
Tän vuoden ekat harkat oli tänää. 
Niin siis meidän tanssimusikaalin harkat.
 Alkufailauksista huolimatta
ne meni ihan hyvin. Ja failauksilla en tarkoita mtn siellä sattunutta vahinkoa, vaan mä itse sekoilin tässä illalla.
Kinusin äidin viemään, mut sinne koululle missä ne on. Kyllä - vaikka matkaa ei oo, ku kilometri. Sitte mä huomaan et se ovi onki lukossa. Pihassa on kuitenki pyöriä, joten mä päättelen et ne on vaan unohtanu jättää oven auki. Mulla ei oo muuta vaihtoehtoo, ku soittaa yhdelle toiselle tytölle, joka on kans niissä harkoissa. No sit se sanoo et ne on kuudelta. Mitä!? Miks Facebookissa sitten luki, että viideltä? Ei näin Roosa. Menin sit kirjastoon tunniksi, ku en viittiny enää mennä kotiin ku olin nii pakottanu sen äitinki kyyditsee. Istuin siel koneella ja sit tutkin kirjoja loppuajan. Törmäsin Biiberiin kavereittensa kanssa ja kahteen mun entseen kummiluokkalaiseen, ku olin tukarina ysillä.
Lopulta mä sit lähin sinne takas ja pääsinki sisälle asti.
+ mun puhelinki taitaa kaivata Eetuu, ku oli soittanu sille itestään. Tosin ehkä se johtuu siitä, et se on suosikeissa ja
helpostihan se soittaa ku vähän painaa väärää nappia.
 
Harkat meni ihan hyvin, saatiin mentyä koko juttu alusta melkein loppuun. Kaks vikaa biisiä jäi kyllä käymättä, mutta ei se mtn.
Mun itkubiisi käytiin ainaki kolme kertaa, koska siinä oli vissiin haastavemmat koreografiat. (I loved it!) Sain siis kolme kertaa vetästä oikeen tunteikkaasti hirveen itkudraaman. Tykkään!
Mä oon aina halunnu päästä vetää just jotain kauheeta itkukohtausta.
Jännittää/pelottaa vaan se yleisö. No ei kai niitä ees näy, kun on senverran pimee sali.
 
Mä tykkään kaikista eniten siitä itkubiisikohtauksesta ja sitte
siitä kapina-kohtauksesta. Niissä on kaikista kivointa. Toisessa
saa itkeä - ja toisessa hyppiä pitkin pöytiä ja hyppiä ympäri lavaa.
Just näitä mun hommia.
Esitykset on sitte 17.4. Päiväesitykset perusopetukselle ja lukiolle + kutsuvieraille. Ja sitte illalla vielä iltanäytös.
Sitäpä oottaessa sitten. Tulee parasta.
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla