Muistoja yläasteelta.


 
Mulle suositeltiin, että mun kannattas kirjottaa mun
jotain yläasteaikasia päiväkirjakirjotuksia esm. blogiin.
Et se muka auttas jotain tai jotain semmosta se sano.
En mä kaikkee uskalla kirjottaa; niitä pahimpia.
Mut kaimmä voisin yrittää jotain.
Kirjotan ne sitte iha sanasta sanaan silleen miten oon
kirjottanu aikoinaan. En muuntele enkä lisää mtn.
Muistakaa et nää on vanhoja juttuja. En ajattele näin enää.
 
~
~
 
16. 11.2010.
"La Vida Al Reves"
 
Sen mä vaan sanon, että kotona on ihan hemmetin kamalaa.
Muutenki koko tää paikka on jostain niin syvältä..
Mun elämä on ihan väärinpäin, huomatkaa otsikko
Menin muuten tänään kouluun kasiks ku en tienny, et uskonnosta ois ollu joku vapautus..
hei tosi kiva..
"Oli kiva katella, hei anteeks ja näkemiin"
 
~
~
 
23.11.2010.
"You gived me something"
 
Sain koulussa kuudennen myöhästymisen ja siitähän pitäs tulla punanen..
Saa nähä tuleeko. Kuhmolaisetki eräät sietää mua nyt iha ok.
 
~
~
 
25.11.2010.
"You can´t be tamed"
 
Ei hitto mein uus äikän ja mediataidon ope oli kauhee. Se tuli äikän tunnilleki iha kännis.
Parilla tunnilla se ei tullu ollenkaa ni me katottii vaa Harry Potterii. Hyi olkoon.
Muuten mediataidon tunnit on kyllä aivan mahtavia!
Huomenna on eka riparitapaaminen ja 5h kirkos, voi jeesus. Toivottavasti mä pärjään siel.
 
~
~
 
19.12.2010.
"Hei mummo mitä kuuluu sinne teille?"
 
Uii enää kolme päivää kouluu ennen joululomaa! <3
En jaksa oottaa jouluu! Myö mennään taas uudeksivuodeksi Kuortaneelle.
Raketteja ampumaan ja syömään jeeb.. nii ja Ouluun kans.
 
~
~
 
24.12.2010.
"Joulu on taas joulu on taas voi kuinka meil on hauskaa"
 
Oli kyllä surkein joulu nevö! Olin niin sairas ja kurkku oli kipee et en pystyny syömään
mitään! Mut lahjat oli kivoja vaik niitä oli aika vähän. Huomenna lähetää Kuortaneelle.
Jes! Siellä on sentään mukavaa ja siellä pystyy olemaa rennosti.
Toisin ku täällä..
 
~
~
 
2.3.2011.
"The Only Exception"
 
Jee sain TET-paikan Keskiselle 16.-20.5. ihanaa.
Viikko Tuurissa ja vieläpä Samin ja Sannan luona<3
Joka päivä puolet päivästä Keskisellä töissä, voiko parempaa olla?
Pääsen täältä pois viikoksi ja vieläpä sinne mitä paikkaa mä rakastan.
Koulus pääsin tukariksi ja eka koulutustunti oli eilen.
Siel oli yllättävän hauskaa  - jopa mulla! Ja ne ihmiset on kivoja.
Kuukauden päästä synttärit ja sit kesäloma ja ripari alkaa.
 
~
~
 
22.3.2011.
"Mä rakastan sua ja kyllä sä sen tiedät"
 
Nyt mä sain sen punasen koulus.. jeejee hienoo. Niistä myöhästymisistä.
Viikon päästä on tukarileiri.. pelottaa vähä mennä yöks jonnekki pitkästä aikaa
joittenki ihmisten kanssa. Taisiis kuhmolaisten. Mitenköhän mä pärjään siel?
Mun elämä menee koko ajan alemmas..
 
~
~
 
7.4.2011.
"Fuckin perfect!"
 
Mä oon ihan sekasin ja en taho olla enää täällä!
Nyt se ei kokonaan johdu näistä ihmisistä tai siitä..
Mä en saa elää normaalia elämää!
1. Mä haluun normaalin kodin
2. Ja normaalin perheen!
3. Enemmän, ku mitään mä tahtoisin saada kavereita..
 
~
~
 
28.5.2011.
"Elämä raiteillaan - oliskin"
 
Tällä ajalla on tapahtunu paljon. Mistä mä alottasin?
Okei, riemujuhla meni ihan hyvin ja mut on nyt kastettu tukariks.
Sitte vihdoin tuli aika lähtee Tuuriin TET-tiin. Se oli oikeesti maailman paras
tettipaikka! Oli myös kivoja työkavereita!
 
Torstaina lähin Samin kans Ähtäriin sen näytelmäharjotuksiin.
Oli kyllä tosi hieno näytelmä mun mielestä. Ne yritti parittaa mua jonku pojan kans ;o
Mä sit Samin luona etin sen Facebookista ja lisäsin kaveriks. Aattelin, et tuskimpa se ees
hyväksyy koska miten se muistais mut? Mut hyväksy se. Me vaa sit juteltiin aina jotain.
Tää on tosi outoo. Yleensä kukaa ei haluu jutella mulle. varsinkaa pojat.
Mut se on ihan kiva tyyppi kai.
 
~
~
 
10.7.2011.
 
Kesäloma on puolivälissä. Ripari on käyty ja juhlat pidetty. Oli ihan jees. Kavereitten kans viikko, ku kävin sen Posiolla. Sieltä mä lähin sit suoraa kummien kyydis Kuortaneelle. Mummolas olin yhen yön ja sit menin taas Samin ja Sannan luo. Ihanaa oli taas, puoltoista viikkoo Tuuris.
Keskisellä tuli käytyä, kaks kertaa Seinäjoella Samin kans Provinssirockist hakee joku tyyppi.
Kolme kertaa kävin jopa kattomas sen Samin näytelmän siel Ähtäris.
Mä istuin väliajat ja alut siel sisällä niitten näyttelijöitten kans.
Nyt mä juttelin sen saman pojan kanssa. Istuttii siel kuistin kaiteilla ja juteltiin jotain en muista kyllä mitä. Mut se sano, et mä puhun oudosti.
Sami ja ne muut näyttelijät kiusas mua koko ajan ennenku se ite tuli paikalle.
Hirvee paritus päällä. Miks ne yrittää parittaa mua jolleki tuntemattomalle tyypille?
Mut kyl se on ihan kiva mitä nyt tunnen.
Sitku lähettiin ni Sami sano mulle, et: "Kyllä teistä vielä ainaki Fb-kamuja tulee!"
 
~
~
 
*päivämäärää ei lue*
 
Olin taas Tuurissa. No millon mä en ois mut sielä on parempi olla.
Kävin Keskisellä sen Eetun kans. Ahisti. Liikaa ihmisiä tuijottelemassa ympärillä.
Ei olla hauskaa. Eetu oli kiva mut muuten siel oli ihan kauheeta.
Mä en pysty olee vielä ihmisten ilmoilla. Huono minä.
Surkea.
 
~
~
 
31.7.2011.
"Tältäkö se tuntuu, kun löytää oikean?"
 
Kesää on menny taas pitkään ja Tuurissa oon ollu jälleen kerran.
Ahisti taas iha hirveesti olla siel Keskisel. Mussa on varmaan jotain vikaa.
Miks mä en pysty mihinkään? Oonko mä nii huono ihminen?
Mä erosin siitä, koska mä en pystyny. Ahisti liikaa. Hyi.
Ehkä parempi näin. Vaikka tavallaan aika haikeeta..
En mä voi sille mitään et mua ahistaa.
 
~
~
 
Jatkuu seuraavassa osassa..
 
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla