Häitä, pizzaa ja kirjoitelmia ft. Siwa!


 
Tänään oli erikoinen päivä. Taisiis mulle se oli erikoinen.
Mä oisin kerranki ollu tehny kemian läksyt.. mut ei. Mä nukuin pommiin. Heräsin kaheksalta ja tajusin et hups tunti alko. No menin sit vasta seuraavalle tunnille. Palautin mun mahtavan englannin kirjotelman Ranskan reissusta. Siinä oli 236 sanaa. Vaikka maximi sanamäärä oli 200. No ei kai ne mua sen takii hylkää vai? ;---)
 
Seuraava tunti kirjotettiin äikän luokassa äidinkielen kirjotelmaa. Mun aiheena oli "Mikä olisi sopiva ikä perustaa perhe? Vai kiehtooko elämä ilman lapsia? Pohdi asiaa monelta eri näkökulmalta". Aika hölmöä.. mutta helppo aihe. Tosin elämää ilman lapsia lapsia haluamattomien näkökulmasta oli vähä vaikee miettii, ku ite on aina halunnu lapsia. Lapsirakas ku oon. Mut tuli siitä kolme semmosta A4-kokosta konseptisivuu ja sit pitää kirjottaa viel vika kappale. Sitä ne viel keksiny. Mut palautin opettajalle. Lopulta me lähettii Heidin ja Nitan kans Nesteelle syömää - ku muut meni Tuupalalle syömää jotain maksamurekepihvejä HAHHAH ! >;---D
Tilattii pizza ja Marleenaki tuli sinne sitte, ku tunniltaan pääsi.
Omnomn.. oli se kyllä hyvää mut sen jälkee oli aikas ällö olo, koska syötii semmoo aika iso Monsteri-pizza viidellä täytteellä. Mut ei se loppujen lopuks ollu etes nii iso, ku mä aattelin ja ootin.
Kinkkuu, kebabbii, ananasta, aurajuustoo ja chilimajoneestii.
+ valkosipulimajoneesidippi. Ohnam.. sit mä söin Heidin loput, ku sei jaksanu ja ne vaa siinä päivitteli lopuks, et
"Onneks meil on tää Roosa". Ku saatiin sit syötyy se koko pizza, ku mä vetelin ne viimesetki palat. Ikkunasta vaa irvisteltiin ohi kulkeville oppilaille, jotka käveli Tuupalalle syömään.
 
Sen jälkee kirjotettii taas Heidin kans kaks tuntii sitä äikän kirjotelmaa. Eka luokassa ja Nitaki tuli mein kanssa sinne kirjottaa. Lopulta sit yläkerran pöydässä, ku aika loppu siel luokassa. Siinähän se meni. Oli ihan mukavaa, ku kerranki oli seuraa samalla ku kirjotti jotain koulujuttuu. Tykkäsin!
Viimesenä oli valokuvaustunti, mut mä kävin vaa kuuntelemas sen pienen höpötyksen valokuvien oikeuksista ja sit lähin.
Käväsin mä Kuhmo-talolla vilkasee jonku ihme näyttelyn mut sit menin kotii suoraa päätä.
 
 
 
 
Mä haluun häihin! Häissä on aaivan ihanaa voiei..
Mä oon aina tykänny häistä. Olin viimeks kasilla enon häissä.
Taisiis hääjuhlassa. Iha naimisiinnaimisiin ne meni Amerikas.
Mutku kukaa ei mee naimisiin ni men pääse häihinkää. Yhy ;__;
Tänää katoin areenasta uusimman Satuhäät-jakson. Voivoivoi..
Päässä on soinu koko päivän Posteljoona & Ystävät "Naimisiin" -biisi. Sitä mä laulelin itekseni, ku kävelin kotii Kuhmo-talolta.
Ja ylläriylläri se soi siin Satuhäissä joten se soi sit vieläki päässä. Jes.
 
 
~ Joo Satuhäiden tunnari <3
~ Ja tuo eka kuva on vaa tommone läbbäkuva(;
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla