Uusia oivalluksia


 
Mä alan oppia uusia asioita joka päivä yhä enemmän ja enemmän.
Ihan yksinkertasia pikkuasioita tajuaa päivä päivältä lisää.
Esimerkkinä eilinen, kun kävelin koulun jälkeen kauppaan ja törmäsin exääni kassoilla. Sit ku lähin ulos ni tajusin yhtäkii, et ei herrajumala mullahan on nyt kaks exää. Tajusin et ei, Eetuhan on mun exä. Vaikka mä tiiän et ei se oo enää mun mut se silti tuntuu nii oudolta et se ois mun entinen... o___o
 
Tänään mä oon osannu olla jopa normaalisti. Eilenki joten kuten, mut tänään viel paremmin. Kun ei ajattele sitä koko aikaa ni pystyy tekee jotain muutaki ja käyttäytyy normaalisti. Mut ei se silti unohdu - se pysyy - se jää. Ei lähde pois.
 
Huomenna mä pääsen Posiolle - missä mä asuin viel neljä vuotta sitte - mun kavereitten luo. Nyt on kyllä just täydellinen hetki päästä sinne vihdoin. Nyt mä tarviin ystävii mun seuraks. Mä en oo nähny niitä ees pitkään aikaan. Toista niistä viimeks riparilla 2011 !
Ootanko ees huomista yhtään ?
Pääsen taas sinne pitkästä aika Posiolle ja kavereitten luo.
Ois myös siistii ja mukavaa nähä muitaki posiolaisii.
Katellaan miten menee.
 
Ps. tää päivä meni vähän näissä tunnelmissa:
 
 
 
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla