"Just niinku ennenvanhaan"


 
Arvatkaa mitä mä tein eilen illalla?
Mä olin kattonu iha tarpeekseni jo Housee ja päätin lähtee syömään.
Sit mä päätin, et nyt mä teen sen. Mä marssin suoraa Biiberin huoneeseen ja hyppäsin istuu sen vieressä olevalle penkille.
Se säikähi. Hah, ihan oikein sille. Mä pyysin sitä kaakaolle.
 
Kerranki se nosti kuulokkeet korvista ja nous heti ekalla pyynnöllä.
Ennen mä jouduin oottaa ja vinkuu sitä syömäretkelle yli puoltuntii.
Mä luulen, et seki ikävöi meidän yhteisii oikeita syömäretkii.
Se ei vaa kehtaa ja haluu myöntää sitä. Biiberi ku on biiberi.
"enhän mä ny voi omalle siskolle tunnustaa, et tykkään olla sen kans iltasin keittiös syömäs ja juttelemas henkevii".
Semmosii ne miehet on. Ikää ei voi mtn tunnustaa.
 
Vihdoin mä sain pyydettyy sen taas syömään mun kanssa. Mä nielin mun
ylpeyteni ja kiukkuni. Nyt mä oon ylpee itestäni. Kerranki, ku mä sain sen äkkii tulemaan heti paikalle, ni maito oli loppu vaikka just kaakaosyömäretket on kaikista parhaita ft. Biiberi.
No me sit vaa ryövättii kaapin suklaakätköt ja syötiin suklaata
mein keittiön pienen puupöydän ääressä.
Ihan ku aina ennenki.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Teatterilla teatterilla

Sisustustarroja !