Kun kaikki kaunis katoaa..


 
Miks multa revitään kaikki pois?
Pala palalta joku haluu hajottaa mun elämän?
Kaikista tärkeimmät asiat ja ihmiset vaa viedään käsistä..
Mitä mä oon tehny? Miks just mulle käy näin?
Oonks mä ansainnu näin huonoo kohteluu?
Et kaikki viedään pois.
Eka saat nauttia täydellisyydestä - kun kaikki on kerrankin hyvin.
Sit ne viedään sulta pois.
Mikä mussa on vikana?
 
Oikeesti. Tekstiviesti. Yks viesti ja vielä tekstiviestillä.
Ois ees vaikka.. vaikka.. soittanu. Kaikist paras ois ollu jos
se ois soittanu videopuhelun. Oisin nähny sen.
Ei mua ois haitannu et joku itkee. Mäki itken.
Koko päivän. Enkä pysty lopettaa.
Huomena jos pääsen kouluun asti niin itku tulee vähä välii..
Kaikki muistuttaa susta. Sä oot liian tärkee.
Mä en pysty tähän.
Yksin.
Yksinäinen
Tyhjä.
 
 
 
 
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Teatterilla teatterilla

Sisustustarroja !